Forum
Forum Recce Regiment
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2018.30.09 Fallout - Cargo - ASG LARP w klimatach gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Spotkania Airsoftowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Recce Regiment



Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 59
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Nie 15:17, 02 Wrz 2018    Temat postu: 2018.30.09 Fallout - Cargo - ASG LARP w klimatach gry

Przeklejam post z forum WMASG:

[link widoczny dla zalogowanych]

"REGULAMIN - Fallout Cargo 30

Zabrzański klub FAT ma zaszczyt zaprosić na kolejną w naszym wykonaniu grę ASG w klimatach Fallout. Jest to strzelanka w klimatach gry komputerowej ze szczyptą własnej fabuły . Jest to świat po zagładzie atomowej, zamieszkiwany przez ludzi, mutantów i inne kreatury

wydarzenie na FB
[link widoczny dla zalogowanych]

Formularz do zapisów
[link widoczny dla zalogowanych]

Termin:
30-09-2018 niedziela

Miejsce: Zabrze ul.Hagera
[link widoczny dla zalogowanych]!3m2!1e3!4b1!4m2!4m1!3e2


Przebieg: wszystko bardzo przybliżone zależne od warunków

8 00 Rejestracja uczestników

9 00 odprawa i wyjście na pozycje

17-18 Zakończenie ale może być wcześniej z powodu wyczerpania materiału


ilość uczestników:
ok 100 zapisy przez formularz

(Każdy podpisze się na oświadczeniu że wie co mu grozi)



Wiek:

18+ dowód osobisty

16+ pisemna zgoda rodziców, wszyscy nieletni wcześniejszy kontakt z Sarną;



Koszt: 25 zł
w tym:
8-9 godz gry
minimalne ale jednak zaplecze kulinarne i socjalne
kupon na mały posiłek
a dla pierwszych rejestrujących się na miejscu kilka kapsli na start


Ograniczenia amunicji:

brak,

jednak doładowywanie magazynków tylko w bazach



Ograniczenia FPS: ( max 666 )

do 450 FPS auto

powyżej singiel oraz dystans minimalny 30m

jak przegniesz to kopas w jajas

nietypowe repliki zgłaszać do Kruchego



Zasady trafień:
- każde trafienie kulką zabija, nawet od swoich, nawet w plecak, nawet w replikę

- każde trafienie bezpieczną bronią białą zabija

- po trafieniu wyciągasz czerwoną szmatę, możesz wołać o pomoc
- po postrzale pozostajesz na miejscu dopóki trwa wokół akcja, jeśli nic się nie dzieje pozostawiasz fabularne przedmioty w miejscu śmierci i wracasz na respa

- Postacie (niektóre - ale nie WY) mogą mieć pancerze chroniące od ran
- jeśli jakaś kreatura nie reaguje na postrzał to radzę Ci od razu uciekać
- śmierć nie likwiduje napromieniowania, mutacji czy chorób

Respy:
20 min w bazie swojej strony
lub inne wynikające ze scenariusza


Pirotechnika:

zakaz



Wymagamy:

atestowana ochrona oczu + czerwona szmata

stylizacji w zależności od strony

zabezpieczenia ciała odpowiedniego do imprez ASG

IM - identyfikator medyczny

wpisu na liście uczestników

przestrzegania regulaminu i zasad fair play





Strony i stylizacja:
za ponadprzeciętną stylizację otrzymacie na starcie losowe bonusy



REPUBLIKA - a dokładniej New California Republic (NCR) - Siedziba ALAMO


- oddziały wojskowe skierowane na rubieże celem ekspansji i eksploracji terenów
- umundurowanie pełne wojskowe, bez hełmów najlepiej kapelusze
- zadania głównie ASG oraz pozyskiwanie Cargo dla swojej strony
- wrażliwi na promieniowanie, czyli bez odpowiedniego ekwipunku nie wchodzą na skażone tereny, ani nie przenoszą radioaktywnych artefaktów

- posiadają medyków do szybkiego respienia w terenie



BRACTWO STALI - siedziba własna baza wypadowa

- oddziały wojskowe skierowane na rubieże celem ekspansji i eksploracji terenów
- umundurowanie pełne wojskowe, tylko hełmy zakaz kapeluszy
- zadania głównie ASG oraz pozyskiwanie Cargo dla swojej strony
- wrażliwi na promieniowanie, czyli bez odpowiedniego ekwipunku nie wchodzą na skażone tereny, ani nie przenoszą radioaktywnych artefaktów

- posiadają medyków do szybkiego respienia w terenie






PIRANIE - a dokładniej Piranie Atomowej Mutacji - Siedziba Ołtarz


- luźne formacje cywilno wojskowe
- zadania LARP i ASG
- uważają się za panów Nowego Odaho
- częściowo zmutowani ludzie => twarze niebieskie

- kultywują atom i czerpią z niego siłę, ograniczony pobyt poza terenem skażonym
- górna część ubioru cywilna
- mogą przemieszczać się po skażonych terenach



NOWE ODACHO - wiele różnych grup osiadłych w jednym miejscu


- każde pióro wypadło innemu ptaku ale trzymają się jednego celu => eksploracja Czeluści

- wynoszą Cargo z Czeluści i sprzedają u Handlarza do uzdatnienia
- sprawy sporne zwykle rozstrzyga Szaman
- stylizacja musi być, dowolna ale solidna
- zadania LARP i ASG
- zbieranina ekip i samotników z wielu zakątków świata
- wydobywają z czeluści co się da i sprzedają handlarzowi

- zazwyczaj chcą się szybko dorobić lub znaleźć coś konkretnego i się ulotnić
- zazwyczaj jednak zasilają okoliczny smentarz



KRYPTA NR 11 - mieszkańcy schronu



- ludzie którzy większość czasu przebywali w podziemnym schronie nr 11
- to przyjacielsko nastawieni Naukowcy i Strażnicy Krypty
- stylizacja niebieskie ubrania z numerem 11
- zwykle posiadają dużo więcej informacji niż by chcieli ujawnić









SUPERMUTANCI - zmutowani ludzie zakażeni wirusem FEV (Wirusem Wymuszonej Ewolucji). Mają (zazwyczaj) żółtawo-zieloną skórę, są odporni na choroby i promieniowanie oraz obdarzeni nadzwyczajną siłą i wytrzymałością. Mutacja zwiększyła również długość ich życia, sprawiając jednak, że są całkowicie bezpłodni.



- bardzo mocno zmutowani ludzie => Twarze zielone lub maski
- zadania LARP i ASG
- bardzo trudni do ubicia

- inteligencja skrajna kretyn lub geniusz trudna współpraca nawet między sobą
- mogą przemieszczać się po skażonych terenach



KREATURY

- inne stwory zwykle groźne, zwykle nieśmiertelne
- mogą się pojawić mechy

- mogą się pojawić oddziały



ZADANIA:
- liniowo dla każdej strony Quest główny tzn wykonanie jednego etapu, daje możliwość wykonania kolejnego
- zadania poboczne
- przeszkadzanie przeciwnikowi





UMIEJĘTNOŚCI
- pewne czynności będą wymagały użycia umiejętności/talentów
- będzie można na starcie wybrać sobie jedną z niewielu ( STARTOWE)
- będzie można wylosować za dobrą stylizację
- będzie można nauczyć się w trakcie gry, zwykle u NPC
będą one przyszywane do karty postaci i w razie potrzeby okazywane NPC lub innym graczom



CZELUŚĆ- część terenu leśnego będzie odgrywał “Czeluść” w domyśle będą to korytarze wewnątrz podziemnego kompleksu, dlatego taśmę czy strecz proszę traktować jak nieprzekraczalny mur
PROMIENIOWANIE - sygnały dźwiękowe będą oznaczać strefy zwiększonego promieniowania, gracze bez odporności lub odpowiedniego sprzętu, nie zbliżają się na zasięg dźwięku (ok 10-15 metrów)

MUTACJE - każde 10 sekund przebywania w strefie skażonej powoduje rozwój mutacji, zmiana “fizyczności” postaci lub śmierć dla dalszej gry

TEREN:

teren będzie spory Ukształtowanie hałdy, leśny, lekko podmokły, urozmaicony, ograniczony drogą i autostradą, ogrodzeniami, bliskość zabudowań, prawdopodobni cywile, pobliżu jest osiedle domków.



ZAKAZ:
- wchodzenia i strzelania na posesje prywatne
- strzelanie do cywilów
- strzelanie do zwierząt

- strzelanie z premedytacją do nieśmiertelnych kreatur
- strzelania na araba - bez patrzenia do kogo
- strzelanie w kierunku ulic i parkingów poza terenem gry
- afiszowania się replikami na terenie parkingu lub na granicach planszy"

Dziś rozmawiałem o tym z Saperem i Sebką, obaj wyrazili zainteresowanie. Jak na moje najfajniejsze wydają się grupy Nowe Odaho oraz Piranie, ale w sumie to nie musimy trzymać się ekipą, jak ktoś chce może iść do innych frakcji. Jak coś gra jest z elementami larpu więc może się zdarzyć tak że podczas rozgrywki nie wystrzelimy ani razu, to jest informacja do naszych młodszych członków drużyn, aby się nie nastawiali na wielką wojnę. Na zachętę na dniach wrzucę jakieś fotki mojej stylizacji, było by miło gdyby osoby które chcą jechać wkleiły też swoje zdjęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzeźnik (Konrad)
Recce Regiment



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 456
Przeczytał: 20 tematów

Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 9:15, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Ja bym się pisał mam wolne weekend to spoko mogę jechać i mam pytanie ja bym był za nowym Odacho bardziej. no chyba ze każdy robi co chce ? ale chyba lepiej grupka jechać

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rzeźnik (Konrad) dnia Pon 9:20, 03 Wrz 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon
Recce Regiment



Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 59
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pon 9:32, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Też wolę Odaho

a tu zdjęcie moich prototypów


edit:

Gotowy kałach jako moja broń główna




Gotowa przerobiona G36 dla Sebki



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Pon 19:27, 03 Wrz 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Spotkania Airsoftowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin