Forum
Forum Recce Regiment
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2018.02.17 NightOps: White Blackout, Bystra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Spotkania Airsoftowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barney
Recce Regiment



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Osiedle Stałe

PostWysłany: Nie 0:24, 04 Lut 2018    Temat postu: 2018.02.17 NightOps: White Blackout, Bystra

[18+ / 16+] 17.02.2018 Bystra: White Blackout

Dopuszczone osoby 16+ pod opieką zorganizowanych ekip lub opiekunów prawnych.


Zarys fabularny:

Zaśnieżone góry, Kazachstan. W tym krajobrazie wydawałoby się, że wszystko jest spokojne i ułożone. W rejonie znajduje się jednak niejawna amerykańska baza, która przy wykorzystaniu eksperymentalnego sprzętu zakłóca działanie systemów obronnych Rosjan.

Moskwa odkrywa położenie bazy. Ponieważ oficjalnie strony tego konfliktu są w stanie pokoju, rozwiązanie problemu nie może budzić niczyich podejrzeń. Rosjanie podejmują decyzję o wykorzystaniu drona bojowego w celu zrzucenia na amerykańską placówkę ładunku elektromagnetycznego.

Amerykanom udaje się przechwycić drona i rozbić go w górach nieopodal własnej bazy. Okazuje się jednak, że operator drona zdążył wystrzelić ładunek, jednak nie był w stanie go aktywować przed utratą kontroli nad maszyną. Ładunek elektromagnetyczny trafił w ziemię. Amerykańska baza wciąż znajduje się w jego zasięgu działania, jednak sam impuls wymaga ręcznej aktywacji.

Z bazy wysłane zostają dwie amerykańskie jednostki:
- QRF, który dość szybko dociera na miejsce z zadaniem odnalezienia i zabezpieczenia ładunku;
- wyposażeni w ciężki sprzęt saperzy, którzy mają rozbroić ładunek, ale potrzebują 3 godzin by dotrzeć na miejsce.

Równocześnie rząd rosyjski przechodzi do planu awaryjnego i wysyła na miejsce dwie grupy pracujących dla nich najemników, którzy znajdowali się niedaleko strefy działań.


Sytuacja obecna:

- Amerykańskie siły QRF: Znajdują się w terenie i poszukują ładunku. W przypadku jego znalezienia, należy zabezpieczyć go do czasu przybycia saperów. QRF otrzymał w międzyczasie raport sytuacyjny, który przechowuje w założonym posterunku obserwacyjnym. Ten raport ma pewną wadę - jednoznacznie wynika z niego, jakie działania amerykanie prowadzą na nie swoim terenie. Ten raport może wywołać burzę, a Rosjanie doskonale zdają sobie z tego sprawę. Także QRF może zdobyć informacje demaskujące Rosjan - wystarczy, że uda im się wyciągnąć moduł pamięci z rozbitego drona.

- Amerykańscy saperzy: Dotrą na miejsce 3 godziny po rozpoczęciu działań. Jeśli do tego czasu ładunek będzie zabezpieczony przez siły QRF, oznacza to koniec kłopotów. Jeśli ładunek zostanie do tego czasu zdetonowany, Saperzy mają wesprzeć QRF w realizacji dalszych działań (w scenariuszu, przybycie saperów oznacza RESPAWN dla wszystkich poległych QRF).

- Rosyjscy najemnicy: Ich głównym zadaniem jest aktywacja ładunku przed przybyciem amerykańskich saperów (w ciągu 3 godzin). Zadaniem dodatkowym jest zdobycie raportu sytuacyjnego QRF, a także zabezpieczenie modułu pamięci z rosyjskiego drona i ewakuacja z terenu.

Ewakuacja: we właściwym czasie, obie strony poznają miejsce ewakuacji rosyjskich najemników. Konieczny jest interwał związany z użyciem impulsu elektromagnetycznego, wobec czego helikoptery ratunkowe zjawią się punktualnie o 2200H.

UWAGA: po aktywacji ładunku elektromagnetycznego, jego detonacja nastąpi w ciągu 5 minut i spowoduje uszkodzenie zaawansowanych urządzeń optoelektronicznych oraz urządzeń łączności radiowej i nawigacji satelitarnej. Oznacza to, że jeśli padnie komenda "ładunek aktywowany", to po 5 minutach od tego momentu obowiązuje zakaz używania noktowizorów, termowizorów, radiotelefonów i nawigacji GPS. Z urządzeń elektronicznych używać można wówczas wyłącznie kolimatorów i latarek. Użycie GPSa lub radiotelefonu jest dopuszczalne WYŁĄCZNIE w kwestiach odpowiadających za bezpieczeństwo graczy.


Inne ograniczenia, limity, zasady:
- limit 500 FPS;
- ograniczenie magazynków typu hi-cap: można posiadać przy sobie tylko jeden załadowany do pełna;
- magazynki real/low/mid-cap mogą być załadowane i przenoszone bez żadnych ograniczeń;
- po "detonacji ładunku", zakaz korzystania z noktowizorów, termowizorów, radiotelefonów i nawigacji GPS;
- strona rosyjskich najemników posiada po jednym medyku na oddział, którzy mogą uleczyć maksymalnie po 2 osoby za pomocą bandaża;
- strona amerykańska ma tylko jednego medyka, który może uleczyć każdego gracza jeden raz (trzymając rękę przez 60 sekund na ramieniu trafionego gracza);
- strona amerykańska ma jednorazowy respawn w okolicy parkingu, konkretnie o godzinie 20:00;
- pozostałe zasady zgodne z ogólnie przyjętymi zasadami ASGBielsko, a także zasadami szczegółowymi dotyczącymi miejscówki Bystra - Skocznia.


Harmonogram:
- 1600H: zbiórka strony amerykańskiej, czas na przygotowanie i odprawę wewnętrzną;
- 1700H: start rozgrywki, możliwość wejścia w teren
- 2000H: "przybywają saperzy", możliwy koniec rozgrywki (jeśli ładunek nie zostanie zdetonowany)
- 2200H: przybycie śmigłowców ewakuacyjnych (koniec rozgrywki)


Punktacja stron na zasadzie procentowego wypełnienia założeń:

Rosyjscy najemnicy:
+50% - doprowadzenie do detonacji ładunku,
+20% - przejęcie raportu QRF (jeśli ewakuacja się powiedzie),
+20% - przejęcie moduły pamięci z drona (jeśli ewakuacja się powiedzie),
+10% - ewakuacja
-5% - za każdą straconą osobę.

Amerykanie:
+50% - odnalezienie i zabezpieczenie ładunku do czasu przybycia saperów,
+20% - utrzymanie raportu QRF,
+20% - zdobycie modułu pamięci z drona,
+10% - uniemożliwienie ewakuacji rosyjskim najemnikom


Strona rosyjskich najemników jest zaklepana na dzień dzisiejszy dla SH oraz RQS. Potrzebujemy co najmniej 10 osób chętnych do strony amerykańskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Barney
Recce Regiment



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Osiedle Stałe

PostWysłany: Nie 0:25, 04 Lut 2018    Temat postu:

Limit jest bardzo niski, więc trzeba by się ewentualnie decydować szybko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Spotkania Airsoftowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin